Administrativ koordinator til ACERCON – Odense (40324)

 

 AcLogo fine

Acercon er et software hus som siden 1994 har udviklet og solgt IT-systemer til transportbranchen. Virksomheden er inde i god udvikling både i relation til eksisterende kunder, men også nye og ret betydende operatører i transportbranchen.

Derfor søger Acercon nu en Administrativ koordinator, der kan favne vidt omkring mange forskellige opgaver.

Se mere om Acercon på http://acercon.dk/

 

Arbejdsområder

Opgaverne som Administrativ koordinator er mangeartede, og vil bl.a. være …

  • 1. line kundeservice, det betyder at modtage kundernes telefoniske henvendelse, så de føler velkomne
  • med tiden kunne supportere kunderne, og evt. sende opgaven videre
  • støtte konsulenter i udestående supportopgaver og holde kunderne opdateret
  • udarbejdelse af dokumentation og brugervejledninger på produkterne, hvilket kan også betyde at holde programmører op på aflevering af relevante informationer
  • assistere på f.eks. fakturering, bogholderiopgaver, afstemninger, nyhedsbreve vedligeholdelse af hjemmeside etc.
  • komme med input til processer og salg etc.
  • ad hoc

Den administrative koordinator har reference til direktøren.

 

Kvalifikationer

Baggrunden for den rette kandidat kan være meget varierede. Noget er dog et ”must” såsom…

  • serviceorientering
  • have evnerne til at sætte sig ind i produkterne, og med tiden deltage som ”hotline” overfor kunderne
  • analytisk med en god sans for detaljer
  • selvstændig, engageret og ansvarsbevidst
  • trives med en afvekslende hverdag
  • have en fornuftig økonomiforståelse
  • sprogligt godt kørende på dansk og engelsk
  • stærk inden for IT

Vi forestiller os en person, der måske kommer fra en tilsvarende stilling, og med en uddannelse som understøtter funktionen. Om den eksakte uddannelse er der ikke noget krav. 

 

 Virksomheden tilbyder

  • Aflønning i overensstemmelse med markedet
  • Et alsidigt job med udstrakt mulighed for ansvar
  • Et selvstændigt job hvor der er mulighed for selv at præge sin dagligdag
  • Et godt arbejdsklima i et uformelt miljø med kort vej til beslutningerne

 

Tiltrædelse: Snarest belejligt, men antagelig efterår 2015

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mogens Brock på 20 71 95 51.Vil du søge jobbet, så send gerne en kort motiveret ansøgning mærket 40324 til mbr@hrnavigator.dk vedlagt CV som Word- eller pdf-dokument

 

Obs ! Der er ikke nogen ansøgningsfrist. Når jobbet er blevet besat, vil det blive taget af vores hjemmeside. Vi gør opmærksom på, at jobbet vil være på flere forskellige jobportaler, som opererer forskelligt. Vil du være sikker på, at jobbet stadig er ”i live”, så kig på vores hjemmeside www.hrnavigator.dk