Supply Chain Development Manager – Midtjylland (ID 40330)

Virksomheden er en dansk produktions- og udviklingsvirksomhed beliggende i Midtjylland med aktiviteter i Danmark og i udlandet, og med vindbranchen som kunder. Virksomheden er meget velkonsolideret såvel markedsmæssigt som økonomisk.

Virksomheden søger en Supply Chain Specialist med en god teoretisk ballast suppleret med projektledererfaring.

 

Ansvar og arbejdsopgaver

Den vigtigste opgave er at udvikle SCM-konceptet globalt. Arbejdet vil have en meget tværgående karakter og involvere mange forskellige afdelinger, herunder eksterne samarbejdspartnere. Derudover … 

  • tage initiativ til at udvikle projekter i Global Supply Chain afdelingen
  • arbejde med løbende forbedringer i hele logistik-flowet efter LEAN principperne
  • løbende optimere logistik flowet i virksomheden
  • identificere forbedringsmuligheder
  • deltage i at udvikle den globale strategi for SCM i virksomheden
  • lede processer og projekter inden for SCM og global footprint
  • deltagelse i ledergruppen inden for Supply Chain
  • kundekontakt med henblik på deres logistik ønsker og system integration
  • ad hoc

Der er reference til Global Supply Chain Manager; og ikke noget personaleledelsesansvar.

 

Personprofil

Den rette kandidat har en uddannelse som P-ingeniør, cand. merc. (logistik), HD-L eller lignende, og har erfaring fra en lignende stilling i en produktionsvirksomhed med produkter af høj kompleksitet. Derudover…

  • en stærk analytisk tankegang og en stor lyst til at arbejde med optimering og løbende forbedringer
  • evne til at opbygge stærke samarbejdsrelationer globalt og på tværs af kulturer
  • et stærkt drive og resultatorienteret
  • analytisk tankegang og up to date med nyere SCM metoder
  • erfaring med MS-office, ERP-systemer og andre planlægnings- eller modelværktøjer
  • flydende i engelsk – mundtlig og skriftligt
  • indstillet på op til ca. 50 årlige rejsedage


Virksomheden tilbyder dig:

  • et spændende og alsidigt job i en international koncern i vækst
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling; og ikke mindst faglig sparring i et meget professionelt miljø
  • en travl hverdag i en international atmosfære
  • et godt arbejdsklima med en venlig og uformel tone
  • en gage på markedsniveau suppleret med pension samt andre goder


Tiltrædelse:
Snarest belejligt.

 

Vil du søge jobbet, er du velkommen til at kontakte Mogens Brock på 20 71 95 51 eller på mail mærket 40330 til mbr@hrnavigator.dk  Send gerne en kort motiveret ansøgning med CV som Word- eller pdf-dokument.

Obs ! Der er ikke nogen ansøgningsfrist. Når jobbet er blevet besat, vil det blive flyttet fra ”ledige stillinger”. Vi gør opmærksom på, at jobbet vil være på flere forskellige jobportaler, som opererer forskelligt. Vil du være sikker på, at jobbet stadig er ”i live”, så kig på vores hjemmeside www.hrnavigator.dk