Privatkunderådgiver til bank i Østjylland (ID 30101)

Har du forretningsforståelse, salgserfaring og motiveres du af at skabe resultater og gode kundeoplevelser sammen med dygtige kolleger i et attraktivt markedsområde? Så kan du nu blive en del af en finansiel koncern, der sætter en ære i at tænke nyt med kunden i centrum.

Jobbet:

Dit overordnede mål er at sætte kunden i centrum og samtidig skabe lønsomhed i din egen kundeportefølje, både ved at udnytte det eksisterende potentiale og ved at tilføje nye kunder og dermed bidrage til filialens vækst.

Med din sans for forretning og din evne til god og konstruktiv dialog, kombineret med konsekvent og vedholdende opfølgning, sikrer du, at du er på forkant med kundernes ønsker og behov, så du kan tilbyde dem de rette finansielle løsninger.

Som kollega bidrager du til at skabe resultater i et uhøjtideligt miljø præget af ansvar, høj faglighed og gode udviklingsmuligheder. Der er et højt aktivitetsniveau, så du skal kunne lide at have travlt. Som rådgiver arbejder du med meget forskellige kundeforhold, så det er vigtigt, at du opretholder et solidt markeds- og produktkendskab. Læring og videreudvikling vægtes højt.

Det er naturligt at coache og sparre i forbindelse med kundespørgsmål og kredithåndtering samt, at du får omsat den teoretiske uddannelse til praktisk erfaring.

Forventninger til dig:

Du har en finansiel uddannelse og motiveres af kundekontakt og rådgivning. Du er vant til at betjene privatkunder og evne til at sætte dig i kundernes sted.

Derudover lægges der vægt på, at du:

  • Er en udpræget teamspiller, som kan lide udfordringer
  • Motiveres af salg og langvarige relationer
  • Er klar i din kommunikation og kan træffe hurtige beslutninger
  • Er motiveret og ivrig efter at lære mere
  • Kan tage ansvar for at udvikle dine egne kompetencer og færdigheder ved selv at opsøge kolleger, opgaver og kunder

Du tilbydes:

Banken er beliggende i et af landets mest attraktive markedsområder og er et bankområde med en klar strategi om vækst. I løbet af 2017 flytter filialen til helt nye, moderne lokaler centralt beliggende. Den nye indretning lægger vægt på både fagligt og socialt samarbejde på tværs af forskellige teams. Der lægges stor vægt på et fællesskab, hvor der er høj trivsel og sjovt at komme på arbejde.

Det er en meget selvstændig og attraktiv stilling i en levende og moderne virksomhed, hvor holdånd er en bærende kraft. Der er en flad ledelsesstruktur, hvor medindflydelse og engagement er dagligdag. Løn og pensionsordning efter aftale.

Rekrutteringsprocessen:

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte partner Jens Jensen, HR-Navigator, tlf. nr. + 45 22697984 eller jj@hrnavigator.dk, som deltager i rekrutteringsprocessen.

Tiltrædelse snarest muligt.

Send din ansøgning til jj@hrnavigator.dk – hellere i dag end i morgen. Ansøgninger behandles løbende, og stillingen vil blive markeret som besat på vores hjemmeside, når den rette kandidat er fundet.