Kundeservice – MES Brande (ID 20228)

Kundeservice – MES a.m.b.a. Brande (ID 20 228)

MES a.m.b.a. Brande har travlt for øjeblikket, hvorfor der søges en medarbejder som kan indgå i kundeservicefunktionen på flere områder og på fuld tid.

Jobbet:

På fiberområdet er sæsonen for nye kunder i gang, og der skal ydes kundeservice i bred forstand. Opgaverne omfatter besvarelse af telefoniske henvendelser, besvarelse af kundemails, tastning af nye kunder i ordre systemet, afgive ordrebekræftelse, kundebetjening ved kundehenvendelser, såsom udlevering og ombytning af teknisk udstyr.

På el området skal du deltage i salgsarbejdet i samarbejde med Sinus Energi , som varetager markedsføringsopgaven. Der skal sælges el produkter til private og mindre virksomheder. Opgaven er at varetage kundekontakten i forbindelse med kampagner og rådgive kunden om produkterne. Alt sammen foregår pr. telefon.

Hertil kommer, at du vil blive en ressourceperson til varetagelse af serviceopgaver for flere afdelinger rundt i organisationen, når behovene opstår. Du vil bl.a blive involveret i afregningsopgaver.

Du vil referere til økonomichefen som er daglig leder af administrationen.

Forventninger til dig:

Vi forventer, at du er en struktureret og disciplineret person, som er i stand til at sætte kunden i centrum, og yde den aftalte service på flere forskellige produkter. Du skal være fleksibel og samtidig i stand til at fokusere på opgaven, når det er nødvendigt. Vi forventer, at du motiveres af høj kundetilfredshed og indgåelse af nye kundeaftaler ved salg af produkter.

Da meget af din tid kommer til at foregå i telefonen, skal du have en imødekommende og kundevenlig telefonstemme.  Du skal give kunden en god service, hvad enten du selv varetager opgaven eller viderestiller til andre medarbejdere. Vi forventer, at du er i stand til at tackle den vanskelige kunde.

Du skal være i besiddelse af et godt overblik, da dette er nødvendigt i forbindelse med afregningsopgaver.

Du tilbydes:

Du tilbydes et job på fuld tid og en plads i en organisation, som er under omstilling til de markedsforhold som hersker og hele tiden skifter.  Du vil blive målt på det du gør, og de resultater du når og medvirker til. Arbejdsforholdene er fleksible og stemningen er uformel og imødekommende.  Løn og øvrige ansættelsesvilkår vil være på markedsniveau.

Andet:

Du kan få yderligere oplysninger hos Partner Hans E. Fischer, HR navigator, tlf. nr. +45 2685 7555, mail hef@hrnavigator.dk, som deltager i rekrutteringsopgaven.

Vi vil gerne have din ansøgning senest den 10. april 2014, men behandler ansøgningerne løbende, når vi modtager dem. Send din ansøgning og CV ”mærket  ID 20228 kundeserviceassistent” til hef@hrnavigator.dk

Stillingen vil blive fjernet fra vores hjemmeside, når den er besat.