IT System administrator – Midtjylland (ID 40286) B E S A T

Virksomheden er en global produktions- og udviklingsvirksomhed beliggende i det midtjyske med aktiviteter i Danmark og i udlandet. Virksomheden er meget velkonsolideret såvel markedsmæssigt som økonomisk.

Virksomheden søger en erfaren og kompetent IT System administrator, som kan indgå afdelingen for IT-infrastruktur med drift og videreudvikling af den fremtidige IT-infrastruktur, som i stor grad er baseret på Microsoft teknologier og platforme.

Jobbet vil i væsentlig omfang skulle udføres fra virksomhedens hovedkontor.

Arbejdsopgaver

De primære arbejdsopgaver bliver at vedligeholde, løbende opgradere, implementere og videreudvikle virksomhedens IT infrastruktur med fokus på stabilitet, sikkerhed og skalerbarhed. Opgaverne vil blive løst i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i afdelingen.

I forbindelse med implementering af nye systemer, vil system administratoren blive IT teknisk arkitekt, ofte i samarbejde med eksterne konsulenter; og samtidig være bindeled og sparringspartner mellem teknisk infrastruktur til forretningen og den øvrige IT afdeling i diverse projekter.

Stillingen refererer til IT-chefen, og der vil ikke være noget personaleledelsesansvar i jobbet.

Personprofil

Den rette kandidat er skarp på det tekniske og har stor praktisk erfaring med design, implementering, drift og vedligehold og af IT infrastruktur; og kommer fra en lignende stilling i en IT afdeling.

Den branche- og uddannelsesmæssige baggrund er af mindre betydning; men det er afgørende, at der kan bydes ind med en solid erfaring på området – gerne mere end 5 år. Derudover…

  • Evne til at arbejde selvstændigt og til at ”tænke ud af boksen”
  • God forretningsforståelse
  • Bred viden og erfaring med netværk (LAN/WAN) og firewalls
  • VMware server virtualisering
  • Windows Server 2008/2012
  • Citrix XenApp
  • Også gerne erfaring med Microsoft Sharepoint, Microsoft SQL, CommVault, Simpana Backup, Microsoft SCCM, Desktop management, SAN Storage, Exchange 2013, Microsoft Lync 2010 o.lign.
  • Serviceminded og en fleksibel team-player
  • Gode kommunikationsevner ikke mindst på engelsk
  • Indstillet på nogen rejseaktivitet, ca.15-20 dage / år


Virksomheden tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job i en international koncern i konstant vækst
  • En solid introduktion til jobbet
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling; og ikke mindst faglig sparring i et meget professionelt miljø
  • Et godt arbejdsklima med en venlig og uformel tone og med respekt for det hele menneske
  • En gage på markedsniveau suppleret med pension samt andre goder

Tiltrædelse: Gerne snart.

Vil du søge jobbet, så kontakt Mogens Brock på 20 71 95 51 eller på mail mærket 40286 til mbr@hrnavigator.dk  Send gerne en kort motiveret ansøgning med CV som Word- eller pdf-dokument.