Global Logistics & Planning Manager (ID40362)

Virksomheden er en dansk produktions- og udviklingsvirksomhed beliggende i Midtjylland med aktiviteter i Danmark og i udlandet. Virksomheden er meget velkonsolideret såvel markedsmæssigt som økonomisk.

Ansvar og arbejdsopgaver

Afdelingen er central for alle virksomhedens aktiviteter og jobbets vigtige parametre er god Supply Chain forståelse, motivation af medarbejdere, kunde orientering og samarbejde. Derudover …

• daglig ledelse af medarbejderne i Global Supply Chain Operational Support og S&OP
• deltagelse i ledergruppen inden for Global Supply Chain
• ansvarlig for vedligeholdelse af Supply Chain relaterede stamdata og udvikling af den logistiske struktur
• ansvarlig for udvikling af logistik koncepter, setup af distributionscentre og forecasting samt produktionsplanlægningskoncepter.
• ansvarlig for logistik set up og kunde koncepter såvel internt som eksternt
• kundekontakt med henblik på forecast og leveringsplaner
• ad hoc

Der er reference til Head of Global Supply Chain.

Personprofil

Den rette kandidat har ledelseserfaring og kommer fra en lignende stilling i en større internationalt arbejdende virksomhed. Derudover…

• erfaring med logistik og Supply Chain, kundeservice og distributionscentre – både internationalt og ”hands-on”
• gerne erfaring med ”low volume – high complexity”-produkter, herunder kunde specifikke produkter
• analytisk tankegang og evne til at få overblik over store datamængder
• digitalt mind-set
• detalje orienteret, men stadig i stand til at uddelegere
• proaktiv og dynamisk, med evne til at få ting til at ske i en ”hands-on” tilgang
• Stærkt medvirkende til at drive løbende logistik / Supply Chain forbedringer i Danmark såvel som i udlandet på vores sites
• gode samarbejdsevner med kunder og resten af organisationen
• gerne en SCM- / logistikuddannelse, så som P-ingeniør, cand. merc. i SCM/IMP, HD i logistik eller tilsvarende
• erfaring med MS-office, ERP-systemer og andre planlægnings- eller modelværktøjer
• flydende i engelsk – mundtlig og skriftligt
• indstillet på 60-80 årlige rejsedage

Virksomheden tilbyder dig:

• et spændende og alsidigt job i en international koncern i vækst
• gode muligheder for faglig og personlig udvikling; og ikke mindst faglig sparring i et meget professionelt miljø
• en travl hverdag i en international atmosfære
• et godt arbejdsklima med en venlig og uformel tone
• en gage på markedsniveau suppleret med pension samt andre goder

Tiltrædelse: Snarest belejligt.

Vil du søge jobbet, er du velkommen til at kontakte Mogens Brock på 20 71 95 51 eller på mail mærket 40362 til mbr@hrnavigator.dk Send gerne en kort motiveret ansøgning med CV som Word- eller pdf-dokument.

Obs !
Der er ikke nogen ansøgningsfrist. Når jobbet er blevet besat, vil det blive flyttet fra ”ledige stillinger”. Vi gør opmærksom på, at jobbet vil være på flere forskellige jobportaler, som opererer forskelligt. Vil du være sikker på, at jobbet stadig er ”i live”, så kig på vores hjemmeside www.hrnavigator.dk